Otrzymała w listopadzie w krakowie 🙂
Po 400km pierwszym dyno i przemapować przez GCS Tuning
316KM w standardzie !!!
Stg1 370 km 540 nm
[URL = http: //www.fotosik.pl/zdjecie/3e143552f6bc38cf] [IMG] https://images81.fotosik.pl/526/3e143552f6bc38cfmed.jpg [/ img] [/ URL]
STG2 406KM 600Nm
Po pierwszym 2000 km turbo hybrydowego (Perun Turbo PL) oraz DP sportcat 200cpi (GTPerformance PL)
[URL = http: //www.fotosik.pl/zdjecie/1c2eb4f4bc8c5cbe] [IMG] https://images84.fotosik.pl/525/1c2eb4f4bc8c5cbemed.jpg [/ img] [/ URL]
Stg3 440KM 600nm
6,000km większa turbo hybrydowy (na mitsubichi turbo), IC Wagner, filtr powietrza Coob, Amsoil 5w50
[URL = http: //www.fotosik.pl/zdjecie/bd589ace93cb83b2] [IMG] https://images82.fotosik.pl/526/bd589ace93cb83b2med.jpg [/ img] [/ URL]
Następnego potrzebne chłodzenie silnika, robi się gorąco
DP 200cpi
[URL = http: //www.fotosik.pl/zdjecie/a34f636a81be356f] [IMG] https://images83.fotosik.pl/526/a34f636a81be356fmed.jpg [/ img] [/ URL]
[URL = http: //www.fotosik.pl/zdjecie/0a24c7ce5cd261b3] [IMG] https://images81.fotosik.pl/526/0a24c7ce5cd261b3med.jpg [/ img] [/ URL]
hybryda turbo
[URL = http: //www.fotosik.pl/zdjecie/4d160dbac715f40e] [IMG] https://images84.fotosik.pl/525/4d160dbac715f40emed.jpg [/ img] [/ URL]